The best on the net:

10 Soļi, Lai Ņemtu Šodien, Lai Sāktu Savu Radošo Biznesa

vesel?bu, dz?vesveidu, vesel?bas apr?pes

Ātri vistas salāti, sadriskāt atliekas vistas un pievienot dažas gaismas mayo un/vai beztauku grieķu jogurtu, citronu sulu un citrona pipari. Tad sajauc dažos slivered mandeles un selerijas par vistas salāti, ko var ēst ar pilngraudu cepumiem vai padarīt ½ sviestmaizi ar pilngraudu maizi.

Šaubas, par laimi, tika izkliedētas, kad tas atklājies, ka rūpīgi savu budžetu un ienākumi no mans dzīvoklis, vienkāršs, stresa brīvu dzīvi Francijā bija reāla iespēja. Vienkārši ir noteicošā vārds. Ar saspringto budžetu, ierasto uniforma Londonas dzīve būtu aizmirsts. Mēs atradām mājīga gîte netālu no Tulūzas un tecēja lejup mūsu uzvarēts-up VW camper, ir stūrgalvīgs transportlīdzekļa ka reizēm ir nepieciešams push sākums.

Uztura holesterīns ir nepamatoti apsūdz paaugstināt mūsu holesterīna līmeni asinīs gadiem. Tas ir kļuvis skaidrāks, ka piesātināto tauku un transtaukskābju ir ietekmīgāki paaugstina holesterīna līmeni asinīs. Un, lai gan olu—dzeltenumi iekļauts—ir ar augstu holesterīna, tā ir relatīvi zemu piesātināto tauku. Daudz pētījumu ir veikts pēdējos gados, un secinājums ir, ka visa olu īstenībā var būt daļa no veselīgu uzturu un lielākā daļa cilvēku, nav būtiski neietekmē holesterīna līmeni un sirds slimību risku.



Bet, kā pilsētas ieguva blīvāks, viņi dabūja karstāks. Bezgalīgas braucamo ķieģeļu un betona pārveidoja pilsētu bloki krāsnis, pateicoties pilsētas siltuma salas efekts", tas ir, kad Amerikas pietūkums vidējā un augstākā klase ģimenēm sāka hightailing tā, lai dzesētāja laukos. Un, kas radīja problēmas.

Skolas apmeklējums nebija obligāts atpakaļ, un pēc tam klasēs tika kreiso pusi-tukšs katru vasaru.


Kaut kas bija dot.

Skatīties jūsu tauku un ogļhidrātu uzņemšanu. Don ' t get me wrong, veselīgu tauki, kas ir brīnišķīgi.

Man patīk kokosriekstu eļļa, avokado un rieksti; tomēr, šie pārtikas produkti ir viegli, lai iet pār bortu ar un kalorijas ātri saskaitīt. Tikai pārliecinieties, ka jums skatīties jūsu apkalpo izmēri — īpaši ar sieru! Kā ogļhidrātiem, es mīlu viņus! Viņi jums dod enerģiju un liek jums justies laimīgs, bet jums nav nepieciešams ēst 6-collu Metro sviestmaizi, lai justos labi visu laiku. Izskatās labs ogļhidrātu avotiem, piemēram, augļus vai veseli graudi, piemēram, auzu un kvinoja. Jauda pārtiku!

Kā Kiesha Red sacīja: "ja jūs vēlaties, bürger, ēst salātus!" Saglabājot veselīgu dzīvesveidu koledžā, nenozīmē, jums ir jāatsakās no lietām, kas jums patīk. Ja jums ir īpaši saspringta diena, sev pārtraukuma, un darīt kaut ko jūs nevarētu parasti. Nebaidieties, lai izjauktu jūsu ikdienas par papildu Netflix epizode vai sociālās laiku kopā ar draugiem katru tagad un tad. Beigās, dienā, jūsu laime ir svarīgākais aspekts, par pozitīvu koledžas pieredzi. Dzīvot labi, jābūt labi, un baudīt dzīvi!