ADVERTIZING ZONE

10 Vienkārša, Veselīga Dzīvesveida Padomus, Lai Zemes Diena

p?rtikas vesel?bas dz?vesveida konsult?cijas

Cast jūsu acis pār jūsu darba vietā. Jūs varētu redzēt, 100 vai tāpēc cilvēki. Statistiski pieci no jūsu busying vai kaulu-brīvgaita brāļi būs miris, pirms tie sasniedz pensionēšanās vecumu.

Ir aktīvi un uzturēt veselīgu svaru arī palīdzēt novērst sirds un asinsvadu slimības, nāves cēlonis Amerikas savienotajās Valstīs. Apmēram 60 procenti vīriešu pāri 60, un sievietēm, kuras vecākas par 80 būs pieredze lielu artēriju sašaurināšanās.

Patiesībā, asinsvadu problēmas, kas ir viens no primārajiem cēloņiem apakšējās ekstremitātes amputācija vecākiem pieaugušajiem. Daudzi vecāka gadagājuma pieaugušo protēžu lietotāji ir pakļauti sirds un asinsvadu problēmas, kas rodas no bezdarbības.

Regulāras fiziskās nodarbības uzlabo muskuļu izturību un palielina izturību, sniedzot jums vairāk enerģijas, saka Mayo Clinic treniņi palīdz piegādāt skābekli un barības vielas, lai jūsu audi un kļūst jūsu sirds un asinsvadu sistēma darbojas efektīvāk, tā, ka jums ir vairāk enerģijas, lai iet par jūsu ikdienas darbības. Tas arī palīdz palielināt enerģiju, veicina labāku miegu.
Tas palīdz jums aizmigt ātrāk un iegūt dziļāku miegu.



Atgūt kontroli. Tur ir daudz lietas dzīvē, ka mums nav nekādas kontroles pār. Bet galvenais, lai veselīgu dzīves ir vērstas uz to, ko jūsu domas un attieksmi — lietas, jūs varat kontrolēt. Atcerieties, Rāmums Lūgšanu? Pat nonreligious cilvēki var gūt labumu no šiem vārdiem: "Dievs, dod man mieru pieņemt lietas, kuras nevaru mainīt; drosmi, lai izmainītu lietas, kuras es varu; un gudrību lai zinātu atšķirību.

" Withrow teica, ka tas ir labs noteikums īkšķis stresa vadība. Tas var būt spēcina, lai koncentrētos uz to, ko jūs varat kontrolēt, un tad aiziet no lietām, ka jūs nevarat.

Kā izmantot, ēšanas tiesības parasti nav kaut kas, ko var sasniegt pa nakti. Sākt ar nelielām izmaiņām un lēnām pievienot veselīgākas pārtikas izvēli, lai jūsu ikdienas uzturā. Ja jums nav jau izdarīts, samazināt jūsu devu pārstrādātu pārtiku un cukura, un palielināt jūsu devu ūdens. Jūsu ikdienas uzturu, labu svaigi dārzeņi un augļi, liesās gaļas gabali, zemu tauku saturu, piena izstrādājumus un pilngraudu maizes un labības produkti. Ja jūs ēst, bieži, meklējiet zemāku tauku/mazāk kaloriju iespējas uz izvēlnes vai lūgt jūsu pārtikas, lai būtu gatavi veselīgākā veidā.


Piemēram, ja salāti ir cepta vistas par to, jautāt, ja jūs varētu būt grilēta vistas vietā, vai arī aizstāt frī kartupeļi ar zaļo lapu salātiem vai tvaicētiem dārzeņiem.

Es piekrītu, ka lielāko daļu no tā, ko jūs teicāt, bet es gribētu teikt, ka noteikumi ir ļoti atšķirīgi atkarībā no valsts jūs runājat par. Man ir paveicies, lai apmeklētu MŪS pāris reizes, un vienmēr ir daži cilvēki, kas gatavi maksāt par jauniem piedzīvojumiem, jaunām idejām... Ļoti atšķiras no mana valsts (Spānija), kur ir gandrīz 0 iespējām uzņēmējiem. Es uzskatu, ka ir daļa no šī realitāte ikdienā, padara visu daudz vieglāk.